Koszt wynajmu całego domku to 250-500 zł za dobę w zależności od terminu, ilości dni i osób. Im dłuższy okres i mniejsza ilość osób, tym korzystniejsza cena.
W domku może nocować maksymalnie 8 osób (4 pojedyncze łóżka, 1 łóżko małżeńskie, 1 podwójna sofa oraz dodatkowy materac do rozłożenia na podłodze).
Minimalny okres wynajmu to 3 dni. Weekend (piątek-sobota-niedziela) liczymy jako pobyt 3 dniowy, dlatego bardziej opłaca się przyjechać w czwartek lub wyjechać w poniedziałek rano.
Doba zaczyna się o godz. 15:00 i kończy o 12:00 następnego dnia. Do godziny 12:00 należy zwolnić domek.
Kaucja wynosi 1000 zł i jest pobierana w dniu przyjazdu. Zwracamy ją w dniu wyjazdu, po stwierdzeniu braku zniszczeń.
Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłata zaliczki (30%) na wskazany poniżej numer konta, maksymalnie w ciągu 48 godz.
Pozostała część (łącznie z kaucją) płatna jest gotówką z momentem przyjazdu lub przelewem odpowiednio wcześniej.

Dane do przelewu:


Odbiorca: Dom-Let
Adres: Sambora 12/2, 80-361 Gdańsk
NIP: 584-189-59-08
Konto: ING BANK ŚLĄSKI
72 1050 1764 1000 0090 7635 0645
Tytułem: „Zaliczka za wynajem domku Kaszubski Eden + termin (np. 3.05-6.05.2018r.)”.

Tytuł przelewu powinien zgadzać się z powyższym wzorem. Usprawni to proces rezerwacji.
Przykładowo jeżeli całkowity koszt wynajmu wyniesie 1500 zł, to zaliczkę w wysokości 450 zł należy przelać na podany numer konta w ciągu 48 godz. od dokonania rezerwacji, a 1200 zł + 1000 zł kaucji zapłacić gotówką w dniu przyjazdu.

Ważne Informacje


Jeżeli środki z kaucji nie wystarczą na pokrycie strat w całości to wynajmujący odpowiada finansowo za powstałą różnicę. Wycenę powstałych zniszczeń dokonuje właściciel domku lub osoba delegowana przez niego do tego zadania. Pod pojęciem strata rozumiemy również czas potrzebny na przeprowadzenie naprawy i brak możliwości wynajęcia w tym terminie domku kolejnym osobom.
Wynajmujący domek odpowiada za jego posprzątanie przed wyjazdem (do stanu w jakim znajdował się w chwili przyjazdu). Koszt posprzątania domku na życzenie to dodatkowe 100 zł.
Akceptujemy małe zwierzęta domowe bez dodatkowych opłat. Prosimy jednak o sprzątanie po nich (wliczając w to odchody na trawniku). Jeżeli takie zwierze gubi sierść to istnieje bezwzględny zakaz jego spania na oraz w pościeli, chyba że zabiorą Państwo w tym celu własną.
Wewnątrz domku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz innych używek o intensywnym zapachu.
Nigdy nie stawiamy napojów ani jedzenia na stole od bilarda!!!
Czysta pościel, woda, prąd (25 kwh na dobę w cenie, powyżej dopłata wg wskazań licznika 0,70 zł za 1 kwh), drewno (2 duże, 60l worki na każdą dobę pobytu, każdy kolejny to dopłata 25 zł) potrzebne do rozpalenia w kominku, ognisku oraz bani, środki czystości (papier toaletowy, płyn do mycia naczyń, worki na śmieci, zmywaki kuchenne itp.), są wliczone w cenę. Brak ręczników w ofercie! Goście zabierają własne ręczniki.
W dniu przyjazdu konieczne będzie podpisanie prostej umowy najmu (warunki zwrotu kaucji oraz odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki).
Nasza oferta skierowana jest do ludzi odpowiedzialnych, ceniących sobie pewien poziom kultury. Doskonale rozumiemy, że przyjazd na domek często ukierunkowany jest zamiarem spożywania na miejscu alkoholu. Kulturalne picie piwa przy ognisku albo w bani jest przez nas akceptowane. Organizacja hucznych, zakrapianych wysokoprocentowym alkoholem imprez, puszczanie muzyki na pełen regulator po godz. 22:00, wrzaski i ogólny brak poszanowania sąsiadów, jest niedopuszczalne.